[X]
| Please Donate and Upgrade Now|

12:41AM | 2003-03-14

Golshid

منم موافقم باهات بهاااااااااااااااار !‌اين يارو تيکه هاي باحالي مياد تو نوشته هاش !‌ولي اينايي که نوشته کتاااااااااااااااااااب نيست !‌ داستان نيست !‌

email | www


3:27PM | 2003-03-13

Yanar

منم ديگه چيزي نمي خواستم بگم حالا يعني منم مجبور شدم بگم که :نه کسي 'ناراحت' نشده اين ورا‌ شايد يه خورده موجب شد يادمون بياد که لحن صحبت کردن معمولا مهم تر از اون چيزي که داريم ميگيم, به نظر مياد و اينکه شباهت نظر ما و اون چيزي که ديگران برداشت مي کنن دقيقا به طرز بيانش بستگي داره. فرني اين ۱۵۰۰ نفري که اينجا سر زدن به خاطر من و ويرگول بودها)‌

email | www


2:53PM | 2003-03-13

,,,

اگه کسي رو ناراحت کردم، معذرت ميخوام،،،
خداحافظ!

The Wanderer From Beyonds



email | www


2:51PM | 2003-03-13

,,,

با اينکه نميخواستم ديگه راجع به اين موضوع بحث بيشتري کنم، مجبور شدم که دوباره بنويسم. چون نميخوام که از حرفهام احيانا" تعبير به توهين به فراني بشه. به هر حال براي فراني احترام زيادي قائلم. به همين دليل اينجور نظر دادن از طرف فراني برام عجيب بود.

email | www


2:47PM | 2003-03-13

,,,

در ضمن من نگفتم که نظر فراني راجع به رگتايم و بيلي باتگيت و ادبيات پست مدرن نشان از بي سواديشه! بلکه اينها رو مثال زدم که بگم نويسنده ندونستن کالوينو مثل مقاله دونستن بيلي باتگيت و رگتايمه! از اين حرف مطلقا" نميشه تعبير به بي سوادي فراني از نظر من کرد! پس ميبينيم که تو داري شلوغش ميکني!

email | www


2:43PM | 2003-03-13

,,,

وقتي کسي ميگه که "کالوينو به خدا نويسنده نيست" فرق داره با کسي که ميگه ايده هاي تحليلي مقاله هاي کالوينو قوي تر از داستان نويسيشه!

email | www


1:52PM | 2003-03-13

Yanar

در هر حال اين 'کامنتس' جاي مباحثه نيست. يعني اقلا جاش خيلي تنگه ! کالوينو هم شايد داره اينجا از نفس تنگي ميميره . من حرف آخر ندارم تا بعد =;

email | www


1:40PM | 2003-03-13

Yanar

يا اينکه بورخس هم حتما از نظر فراني نويسنده نيست يا فکر ميکنه کاراي کالوينو رو بايد از برنامه درسي ادبيات پست مدرن حذف کرد هم نشون دهنده اين نيست که فرني چندان حاليش نيست؟!

email | www


1:22PM | 2003-03-13

Yanar

اتفاقا حرف منم همين بود . ما چقدر بايد يه موضوع رو بشناسيم که به خودمون اجازه بديم ازش دفاع کنيم؟ اينکه فراني رگتايم و بيلي باتگيت رو مقاله بدونه هم حتما از دانش زيادشه ديگه؟!

email | www


1:19PM | 2003-03-13

Yanar

سلام ۳ تا ويرگول!فکر نميکنم کسي که اينجا شلو غش کرده من باشم ))‌ نچ! يعني قبول ندارم !کدوم تيپ نظر ها اينجوري نيست يعني اگه يکي بخواد بگه به نظرش گالوينو ايده هاشش بهتر از داستانگوييشه چطوري بگه که بقيه اينجوري يقه شو نگيرن!

email | www


12:34AM | 2003-03-13

,,,

به هر حال حرف آخر من اينه که راجع به چنين مواردي بايد با احتياط بيشتري نظر داد، هر چند که آدمها توي نظر دادنشون کاملا" مختار هستن!

email | www


12:32AM | 2003-03-13

,,,

لطفا" موضوع رو شلوغش نکنيد! من هيچجا نگفتم که فراني بي سواده يا چيزي حاليش نيست! ولي هنوز هم سر اين حرفم هستم که به اندازه اي کالوينو و ادبيات پست مدرن رو نميشناسه که بخواد راجع بهش نظر بده! منم ادعا نکردم که خودم اينا رو بلدم!

email | www


12:29AM | 2003-03-13

,,,

ولي قبول کنيد که اين تيپ نظرهاي متفاوت دادن چيزي فراتر از صرفا" نظر دادنه! يعني که قطعا" چيزي شبيه باحال بازي و متفاوت جلوه دادن کاريکاتوري عقايد رو تو خودش داره!

email | www


12:23AM | 2003-03-13

,,,

من فکر نمي کنم جايي از حرفهام گفته باشم که خيلي کالوينو خوندم و حق دفاع دارم! اتفاقا" گفتم که "نه من و نه تو صلاحيت نداريم که از کسي مثل کالوينو ايراد بگيريم!" در مورد دفاع کردن از کالوينو هم همينطوره!

email | www


5:33PM | 2003-03-12

Yanar

منظورش اين نبوده که بگه من باحالم که ميام اين حرفو ميزنم !‌ البته من زيادم باهاش موافق نيستم و فکر ميکنم اين که نظر م باهاش فرق مي کنه دليل نميشه بگم که من خيلي کالوينو خوندم و خيلي حق دارم از کالوينو دفاع کنم ولي اون چيزي حاليش نيست و اينا. نه راستش . اين فقط يه نظر متفاوت بود .

email | www


5:29PM | 2003-03-12

Yanar

فکر مي کنم اکه خود کالوينو اينجا بود خيلي به اين موضوع مي خنديد( به نظرم آدم شئخ طبعي بوده!)‌اينکه فرني نظرشو گفته نه دليل مي شه بهش بگيم بي سواد نه دليل ميشه فکر کنيم خيلي با حاله که اين حرفو زده و من مطمئنم که منظورش اين نبوده .

email | www


2:37AM | 2003-03-12

zemestoon

na dige tafre naro

email | www


11:13PM | 2003-03-11

franny

اي بابا ! اصلا حرف من اين نيست... در واقع اشتباه من بود که همچين موضوع عميق و قابل بحثي رو اينجا نوشتم چون حتي نتونستم حرف خودمو منتقل کنم.

email | www


10:10PM | 2003-03-11

,,,

اميدوارم زياد از حرفهام ناراحت نشده باشي. موفق باشي.

email | www


10:08PM | 2003-03-11

,,,

فکر نميکنم هيچ جاي حرفهام هم گفته باشم که با نظر تو به اين علت مخالفم که دنيا رو تکون ندادي! ولي قبول کن که اينجور نظر دادنها در يه محيط نسبتا" عمومي احتياط بيشتري ميخواد. تو ميدوني که نقد رمانها و داستانهاي کالوينو از بخشهاي مهم سيلابس درسي ادبيات پست مدرنه؟

email | www


10:04PM | 2003-03-11

,,,

به هر حال اين تيپ اظهار نظر کردن در مورد آدم هاي بزرگ که به نظر من هدفش متفاوت و مترقي جلوه دادن عقايدته، در همه موارد - از جمله اين مورد - جالب نيست! اين که بياي بگي کالوينو نويسنده نيست از همه جهت مضحک جلوه ميکنه، در عين حال که کاملا" مختاري نظرت رو بدي!

email | www


10:01PM | 2003-03-11

,,,

به قول "چشمان نخفته در گور"، چه ايرادي از هر زاويه ساختارشناسي داستاني از "ويکنت شقه شده" يا "بارون درخت نشين" ميتوني بگيري؟! در مورد داستان کوتاههاش هم همينوره. پس لابد بورخس رو هم نويسنده نميدوني، نه؟

email | www


9:58PM | 2003-03-11

,,,

مطمئنم که به اندازه کافي نخوندي از کالوينو! و يا بهتر بگم، تا حالا با ادبيات پست مدرن برخورد نداشتي که اينجوري قضاوت ميکني! لابد "رگتايم" و "بيلي باتگيت" و "سلاخ خانه شماره پنج" هم مقاله يا گزارش روزنامه هستن، نه؟!

email | www


9:56PM | 2003-03-11

,,,

من نگفتم که نظرتو نگو! ولي وقتي که براي وبلاگت کامنت گذاشتي منم حق دارم هر نظري بخوام بدم! اتفاقا" اينکه ميگي کالوينو نويسنده نيست دقيقا" مصداق فحشه! چون نه من و نه تو صلاحيت اين رو نداريم که از کسي مثل کالوينو ايراد بگيريم!

email | www


9:36PM | 2003-03-11

چشمان نخفته در گور

نه ديگه...ايندفعه نميتونم هيچ جوري موافق باشم! شايد چون بعضي از کتابهاش مشخصه هاي رمان و داستان رو نداره اينطوري فکر ميکني!
ولي مثلا از ويکنت شقه شده ميتوني ايراد بگيري؟

email | www


11:40PM | 2003-03-10

franny

اول اينو بگم که نويسنده نبودن کالوينو نظر منه و حق دارم بيانش کنم. دوم اينکه نويسنده نبودن يه نقص يا فحش نيست که اينطوري برخورد مي کني. بعد هم اينکه به اندازه ي کافي خوندم که نظرم اين باشه که کالوينو يه مقاله نويس عالي و يه داستان نويس بده.. خيلي خيلي هم دوستش دارم اتفاقا ... در ضمن ببينم هر کسي حتما بايد خودش دنيا رو تکون داده باشه که حق داشته باشه به آدماي مشهور که دنيا رو تکون ميدن حرفي بزنه؟

email | www


9:05PM | 2003-03-10

,,,

همين کم مونده بود که "تو" بياي بگي "کالوينو" نويسنده نيست! آخه عزيز من تو چند تا کتاب يا مقاله از کالوينو خوندي؟! بيشتر از 5 تا ميشه؟

email | www


:

email:

www:

English


Comments by: enetation
Template by: Ehsan